Надомна работа без посредник.

Как да започнете надомна работа без посредник? Допълнителни доходи и бизнес от къщи, с помощта на готови ръководства за незабавно стартиране. Самостоятелна работа като самонаето лице - целият доход остава за Вас, без посредник. Възползвайте се още сега!
ИндексИндекс  PortalPortal  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

Share | 
 

 Какво се крие зад понятието "фирма" (Firma)?

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
надомно
Admin
avatar


ПисанеЗаглавие: Какво се крие зад понятието "фирма" (Firma)?   Чет 15 Дек 2011, 02:14

Терминът фирма се използва като обобщено понятие за всички пазарни
икономически субекти или като синоним за търговското (публичното)
наименование на всяка конкретна компания или едноличен търговец, с
което те излизат пред света и което подлежи на регистрация и вписване,
наред с други данни, в специален търговски регистър на страната.


Понятието фирма има италиански произход (firma, а в англ. ез. - firm) със значение на самостоятелен икономически и юридически субект за осъществяване на бизнес, който е имуществено, организационно и социално обособен участник в икономиката на страната, имащ свое собствено фирмено наименование... Всички аспекти на понятието "Фирма" тук >>>
Върнете се в началото Go down
Petya_Panche.234va
Гост



ПисанеЗаглавие: Фирмен пазар   Чет 03 Апр 2014, 22:52

Всяка фирма разработва свой фирмен пазар - мястото, където се осъществява размяна на фирмените
- идеи,
- стоки,
- услуги
срещу пари или др. идеи, стоки и услуги или размяна по техните потребителски стойности срещу полагащата им се разменна стойност, изразена в тяхната формирана по пазарен начин цена. Фирменият пазар се разглежда преди всичко, като купувачи с потребности и нужди, със съотвените пари за задоволяване на тези потребности, като значението на понятието „потребност“ е като за отсъствието на нещо, което е необходимо или полезно за определен човек, семейство или юридическо лице..

Има различни видове фирмени пазари в зависимост от различните критерии, в зависимост от:
- естеството на ценностите - обектите на размяна - стокови, фондови, парични, валутни пазари и такива на услуги, на недвижимо имущество и др.
- от характеристиката на купувачите на пазара те могат да бъдат: индивидуални потребители и организирани или организации на съответните потребители.
- естеството на продуктите и услугите предлагани главно на пазара на индивидивидуални потребители.
Съществено значение за развитието на всяка отделна фирма има разграничаването на вътрешен и външен фирмен пазар, според територията на която се извършва фирмената дейност - национален или вътрешен за даден производител пазар или международен. Всички тези разграничения предполагат редица специфични особености, позволяващи и налагащи специално внимание към осъществяването на фирмен маркетинг.
-----------------
© 2014 Dimitar Lambov, All rights reserved!
Върнете се в началото Go down
 
Какво се крие зад понятието "фирма" (Firma)?
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
Надомна работа без посредник. :: Препоръки за стартиране на бизнес в България. :: Учредяване и регистрация на фирми и търговски дружества-
Идете на:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Връзки | Report an abuse | Create a blog