Надомна работа без посредник.

Как да започнете надомна работа без посредник? Допълнителни доходи и бизнес от къщи, с помощта на готови ръководства за незабавно стартиране. Самостоятелна работа като самонаето лице - целият доход остава за Вас, без посредник. Възползвайте се още сега!
ИндексИндекс  PortalPortal  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

Share | 
 

 Да убедиш някого в нещо чрез умела бизнес комуникация - е добра реклама (Ubejdavasta komunikacia s dobra reklama).

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
надомно
Admin
avatar


ПисанеЗаглавие: Да убедиш някого в нещо чрез умела бизнес комуникация - е добра реклама (Ubejdavasta komunikacia s dobra reklama).   Нед 28 Авг 2011, 22:49

Професионалната убеждаваща комуникация много задълбочено
изследва целевата среда и прецизно дефинира целите си, преди да започне самото
убеждаване.


Каквото и да било рекламно действие ако няма ясна предварителна цел, измерването на неговата ефективност е невъзможно.

На пръв поглед се подразбира това, че всяко наше рекламно послание има цел. В действителност обаче всеки човек /или друг субект/ изпраща ежеминутно послания с резултат, какъвто не е планирал, дава несъзнателни знаци на обкръжението си. Още за убеждаващата комуникация като добра реклама може да прочетете тук >>>
Върнете се в началото Go down
надомно
Admin
avatar


ПисанеЗаглавие: Малко теория за бизнес комуникацията (Biznes komunikacii - kratka teoria).   Вто 13 Сеп 2011, 14:08

Първи етап - това е етапът, в който комуникаторът осмисля и интерпретира информацията, която предстои да предаде.

Тя носи белезите на личностните особености на комуникатора - възприятия, представи, възгледи и др.


Идеите, които желае да предаде комуникаторът чрез кодиране, се превръщат в система от символи.

Така посланието придобива завършен вид и се изпраща в подходяща форма /вербална или невербална/ чрез комуникационния канал.

Следователно, основна същност на първия етап в бизнес комуникациите е подготовката на комуникатора за изпращане по най-точен и верен начин на информацията, която иска да предаде.




Втори етап - това е актът на предаване на информацията до получателя.

Тук от съществено значение за успешната реализация на комуникацията е изправността на комуникационния канал.

Наблюдават се смущения от различно естество - техническо, смислово и др.

Следователно причините за неефективна комуникация в този етап са извън комуникатора.

Още
етапи и теория на бизнес комуникациите >>>
Върнете се в началото Go down
 
Да убедиш някого в нещо чрез умела бизнес комуникация - е добра реклама (Ubejdavasta komunikacia s dobra reklama).
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
Надомна работа без посредник. :: Готови ръководства за надомна работа - веднага. :: Добра реклама и вършещи работа обяви могат да Ви позлатят.-
Идете на:  
Free forum | © phpBB | Free forum support | Връзки | Report an abuse | Create a free blog